11/7/11

Fakap

Pasal text messages between aku dengan Fiq yang aku share dekat sini bukanlah aku nak saja publish atau apa. Ini semua aku yang baca esok esok bila bosan. Jadi kalau sape yang fakap sangat nak menggelabah cakap aku kecoh kepoh nak cerita dekat blog tu, tak payah baca lah okay?


Dan ye betul ini blog aku, dan since blog ni public untuk semua (Fiq didnt know bout this sebab aku dah tak link FB ke blog, so he cant read, tapi aku rasa dia tahu ergh), terima kasih kerana membaca. Aku taw ada few people yang luang masa baca entry aku sebab kali ni memang aku buat entry untuk diri sendiri and close friends. Entry dari 2008 semua aku dah delete sebab kalau aku tak delete nanti ada lagi anjing anjing yang menyalak ye tak. Bunyi macam syok sendiri, tapi apeadahal, aku tulis aku baca. Mulut mulut anjing yang menyalak ni bukannya seperti tempayan yang boleh ditutup tutup. Kalau tak suka sudah, kalau suka sukalah.


Aku kurang ajar ni sebab ada manusia yang menggelabah cakap -- "Message dengan boyfriend pun nak kecoh letak kat blog, ingat comel ke? Hahaha." Oh please lah. Yang kau duduk hari hari meroyan dekat facebook dan kelihatan seperti anjing terbiar ada aku kisah. Paling banyak pun aku duduk like status dan tunggu sampai bila kau nak berhenti buat status status tu dan kemudian gelak sorang sorang mengenangkan kau. Pity you. Dan sebab aku tak nak menambah berat bahu kiri aku ni, biarlah aku remove kau dari friendlist aku. Bukan sebab aku tak boleh nak tolerate, tapi aku rasa this is the best thing. Lepas ni boleh buat status -- "Ada orang remove kita sebab terkutuk dia dengan boyfriend dia sikit. Sedihnyeww :(". Awww bitch  *middlefinger*


Oh haa terima kasih lah baca blog aku.



3 comments:

syafiqa said...

hai fiq.eh,hai syida.haha
yeay!!!! syida shuuuu rock!
biasa,anjing kelaparan mmg mcm tu.selagi tak di suap dengan gosip/umpatan etc selagi tu tak diam menyalak.

eh ,jd entry psl anjing pula :D

yuyueyuliana said...

dia lapa tue syida. kene bagi penampoo satu bagi kenyang sikit. keh keh

BENA said...

middlefinger jugak dekat anjing suka menyalak tuh ! ;)