4/6/12

Industrial Talk 2012








Tadi baru lepas lega satu event and I'm so lega cause dah habis. I was the emcee so things should be fine kalau tak aku jadi cuak nak naik stage. I'm supposed to act like I was the master of ceremony and interact with audience but I'm so kekok lagi lagi when Dr. Fatimah was focusing at me and when she smiled, I kinda terslipped :P Aku rasa aku ada tertongue twist tetiba kat depan. Nak sebut 'as a token of appreciation' jadi 'as a tocshen of apreshiashion' zzzz *mind blow*


Alhamdulillah, everything went well. Lepas ni ada lagi 2 event that I need to host, amboi host terus, okay aku patut prepare apa yang patut seperti tiba tiba bercakap dengan strangers kot. No more tongue twist macam event event sebelumnya sebab last time, I rushed to end the program terus semua grammar aku langgar.





No comments: