2/26/12

Dan sebenarnya


Ada orang tu katanya suka dekat aku. Kononnya aku crush dia. Dia adalah kisah dari masa aku tingkatan 5. Siap bagi hadiah yang kemudiannya aku letak di dalam toilet sekolah dan jugak surat yang berbedak dan bila bukak habis kena pada blazer dan skirt aku. Lepas tu bila aku tak terima dia, dia buat gaya sweet dan marah lepas tu sweet balik lepas tu marah. Pujuk pujuk sikit. Ya, tak konsisten betul. Lepas tu kena masuk bilik disiplin sebab bergaduh di khayalak ramai. Habis reputasi gangster aku. Tu tak masuk setiap hari lalu lalu depan kelas aku dengan gaya macho dia sambil cari cari aku melalui tingkap bilik darjah. Tadi dia add aku di FB dan sesungguhnya aku takkan approve. Never. Aku rasa meremang bulu roma bila fikir.



Aku tak trauma. Aku geli.



Sebab dia perempuan.








8 comments:

syafiqa said...

hahahahaha
wow wow wow wowwwww
u buat i ingat kat someone ni.
geli tibe tibe.erghh -..-

Syida Shu said...

Sapeeeee Iqaa! PM me hahahahahah!

Chewbacca said...

Hahahahaha! Yg dulu tu?

Aaja said...

HAHAHA . . baru nak weeewitt.

terkejut bila pompuan. HAHA

ada ugak ye. . . HAHA

syafiqa said...
This comment has been removed by the author.
syafiqa said...

nak kena sepak syida niii..
update lah comel..grrrrr

Syida Shu said...

Chewbacca, aah miaw.

SM, mesti ada huwahuwa.

Iqa, dah update lah comel!

BENA said...

syida ngn iqa sepesen jeeee . PM PM PM . hahahaha :)

errrrrrrrrrr! selamat syida lurus lagi kan . good goodd . hehehe :P