1/26/12

What I did.


Semalam main uno block dengan Aida. Aku ajar dia tips and trick kalau main block ni. Kat posisi mana dia harus ambil, cara nak pegang block tu and etc. Kami main sampai aku sengaja jatuhkan kepingan uno tu untuk bagi dia menang untuk pertama kalinya pergh mithali tak mithali aku buat macam tu semata mata nak bagi dia menang.


Malam nya kami tengok Beauty and The Beast. Sebagai kakak, aku rasa sangat kasihan pada dia sebab dia tak pernah tengok fairy tale macam ni. Aku siap dah boleh nyanyi nyanyi lagi lagu dalam ni dan dia sibuk tanya kenapa Mrs. Pott tu jadi teko, kenapa bulu ayam tu berjalan jalan, kenapa itu kenapa ini. Aku? Mestilah explained balik dekat dia, why what and when. 


Budak budak zaman ni perlu tengok cerita Disney dulu dulu. Baru boleh feeling feeling princess sekejap. Malam ni aku mesti ajak adik aku tengok Mermaid pulak. Boleh feeling feeling ikan duyung pulak.








No comments: