1/26/12

Gigi 3


Petang kejap lagi ada appoinment dengan dentist nak tukar getah braces. Dan aku sudah confuse mahu pakai warna apa kali ni. Currently aku pakai hijau aqua ala ala biru dengan kuning. Kawan kawan dah kata aku macam penyokong Brazil. Ada juga kata braces aku colour-nya dah macam bendera Pulau Pinang. Lepas ni kalau aku pakai hitam kuning, orang ingat aku sokong Perak pulak.


Sebenarnya aku lupa aku ada appoinment dengan dentist hari ni. Baru plan nak pergi beli barang untuk buat cookies. Okay cookies buat hari Jumaat atau Sabtu. Sebab aku rasa macam malas sangat nak buat awal awal. Dekat rumah ramai sangat monster. Monster dekat luar ada jugak. Jadi aku kena buat akhir akhir sebelum aku balik kolej semula.


Aku rasa aku mahu pakai biru purple kali ni. Takpun merah hitam. Baru rare kan.






1 comment:

BENA said...

biru purpleee cool la syida . err hitam merah ? betol2 rare la syida . hehehe :)


ape kate amik pink purple . auwww . hehehe :P