10/3/11

Sembahyang.

Sembahyang lima waktu pun, kadang aku tak menyempat, macam mana aku nak jadi orang yang setia pada yang satu?


Sembahyang lima waktu pun, aku buat tertinggal, macam mana aku mampu nak luangkan masa untuk orang yang yang aku sayang?


Malu lah Syida, malu lah. Tudung dah pakai tapi takkan sembahyang pun malas?

4 comments:

BENA said...

yeah! akhirnye bole bukak blog syida. sebelum ni de malware kan ? heee ';)


selamat jumpe link syida ;)

Rezal Ishak said...

sama la dengan adik saya.

Tanaka Malas Sign In said...

sakit perempuan kot? kakaka

Syida Shukor said...

Benaa, hee malu.

Rezal pesan benda yang sama pada adik.

Tanaka, amboii.