3/7/13

Third Week


This is my third week here in UPM. So far, everything went well. Except baru lepas bayar RM50 sebab terlupa drop subjek, parking sampai naik border jalan (what the hell was I thinking at that time?!) and etc. Rasa macam macam benda malang terjadi, alahai. 

But fret not.. 



..oh yeah, ada juga benda baik berlaku. Sepanjang lapan sem, dean list pun tak pernah. Tapi Alhamdulillah, rezeki Tuhan bagi untuk mak abah. Catalyst untuk final year project ni (FYP), insyaAllah. 


Dan sekarang dah start cari material untuk FYP. Tajuk FYP adalah - Household Planner and Management System. Since I'm not in a good terms with Java, I'll be using PHP and yes, I'm looking for young mommies yang depends pada gadget or apps to manage their household. Once dah siap je questionnaire tu memang dah start busy so kena ucap selamat tinggal pada Sapik anyonyo. 




No comments: