1/12/12

Hari merah


Aku rasa the one yang aku mahu cerita ini sedang membaca. I'm assuming saja because I know she'll read jika sesuatu sedang berlaku dalam kitaran hidup separa normal aku. Kalau dia tak baca, jadi okaylah. Takde masalah.


Sebagaimana apa yang telah berlaku pada satu tarikh merah, aku adalah tidak langsung terniat di dalam hati untuk berada di antara kalian. Dan aku adalah sebagai pihak neutral tidak berpihak pada siapa siapa. Aku tahu di akhir cerita pasti aku akan memihak pada satu pihak dan kau harus tahu dunia ni sungguh tidak adil. Walau sebolehnya aku mahu adil dalam perang dingin antara kalian, aku tetap mahu menjadi ahli di paksi bebas. Tidak berpihak pada mana mana jika kamu sedang berkelahi kerana jika aku sedang berkelahi juga, aku tidak mahu ada orang bodoh berada diantara aku dan dia. Aku tidak mahu menjadi si bodoh tadi - menyampuk, menyokong, mengapi-apikan, membabikan etc. 



//Aku masih di sini untuk setiap pertanyaan.








No comments: