12/6/11

Kawan tepi jalan


Kawan kawan tu lebih bermakna rasanya
lebih terasa bond tu
bila susah baru cari kawan kawan.
#damnitstrue


Sebab aku tak reti nak approach kau. Tak reti nak tanya apa masalah kau - walaupun sebenarnya kau yang punya pasal. Tapi bila tiba satu waktu, kau datang jumpa aku, kau mengadu macam macam, aku yang berlembut hati ni, terima semuanya, maafkan semuanya, dan aku, mula pasang cita cita untuk rapat semula, dengan kau, dan itu sekarang bagai mimpi di siang hari


Aku cuba terima kenyataan
sebab realitinya
kau, aku hanya dua orang kawan biasa yang
kini sekadar ber-hai-bai di tepi tepi jalan.







1 comment:

syafiqakarim said...

cerita pasal kawan takkan penah henti
kan.entah apasal,perempuan ni
complicated sgt dengan masalah kawan.